INFANTIL 5 ANYS - INMA / ANGELS

ELS MÉS MENUTS

ELS MÉS MENUTS


SETMANA DEL 15  AL 18 DE JUNY DE 2.020 

ESTIMADES FAMÍLIES:
AQUESTA SETMANA ÉS L’ÚLTIMA DEL CURS, NO PODEM EXPRESSAR LES SENSACIONS I SENTIMENTS QUE TENIM INMA I ÀNGELS, SENTIM COM TOTS QUE ENS HAN FURTAT TEMPS QUE JA NO PODEM RECUPERAR, PERÒ TAMBÉ ESTEM CONVENÇUDES QUE TOT EL TEMPS VISCUT AMB ELS VOSTRES FILLS/ES ENS HAN DEIXAT UN BONÍSSIM  RECORD. LA RECOMPENSA  MÉS BONICA D’UNA MESTRA ÉS SENTIR L’AFECTE DELS NOSTRES ALUMNES (AIXÒ SÍ QUE L'HEM NOTAT).  A MÉS A MÉS HEM SENTIT LA COL·LABORACIÓ I PARTICIPACIÓ VOSTRA.


 US ESTIMENT MOLT, UN FORT BES.
                                                                  INMA I ÀNGELS
CONTE


https://www.youtube.com/watch?v=XU3SlbNAZIo LOS SENTIMIENTOS Y LAS EMOCIONES

ACTIVITATS
Hàbit  i  autonomia
RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ENDREÇAR LA SEUA HABITACIÓ,  PARAR TAULA)


CALENDARI .QUIN  DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
PASSAR LLISTA (RECORDAR ELS NOMS DELS COMPANYS)
RECORDAR LES CANÇONS DE LA CLASSE.... BON DIA, SOL SOLET,  MASERETA, QUIN DIA FA....ETC
https://www.youtube.com/watch?v=I1kaEEPK4P8 LES ESTACIONS       
                     
MATEMÀTIQUES

COMPTAR MANUALMENT FINS A 90 ó MÉS .
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE  FER.


DESCOBERTA DE L’ENTORN


LLENGUATGE
           
REPASSEM EL VOCABULARI DEL CURS  VOCABULARI



COMPONDRE  PARAULES AMB MAJÚSCULES  DE: MITJANS DE TRANSPORT, CASTELLS I FRUITS I FRUITES
 REPASSAR ELS NOMS DELS COMPANYS/ES
REPASSAR VOCALS I LLETRES  “P, p” , “L,l”, “M m”, “S s” ( FITXES, CANÇONS  I JOCS DE EDELVIVES)
LLEGIR SIL·LABES I PARAULES AMB MINÚSCULA COM : pa ,la, ma, sa, pe, le, me,se, pi, li, mi,si, po, lo, mo, so,pu, lu, mu,su, pala, lila, lupa, polo, papa, poal, pila, pal palau, pèl, Lola, pipa, mapa, mamà, Pepe, poma, meló, poals, sol, museu, mos, sis, sol, pamela, sopa, mómia etc...
                                                                                              
VALENCIÀ :


https://www.youtube.com/watch?v=O2QsUewF-Ow QUE SERÉ QUAN SIGUI GRAN?
PSICOMOTRICITAT PRIMA (RETALLAR PAPERS)

   
                           





PSICOMOTRICITAT GRUESA

https://www.youtube.com/watch?v=nRUW1AX_4hg RELAJACIÓN MAGIA EN EL MAR
MÚSICA  :

PLÀSTICA:
Dibuixe amb objectes

https://www.youtube.com/watch?v=j4rHHg44XZY  LÍNIES OBERTES I TANCADES

BLANC I NEGRE
FER DIBUIXOS AMB PAPER, RETALLAR PAPER VEGETAL PER A FER BOIRA

FER UN DIBUIX AMB PLASTILINA DE COLORS, FER LA NEU AMB PLASTILINA BLANCA I BLAVA
  




 SI HAS FET TOTS ELS DIBUIXOS DE BLANC I NEGRE, PERFECTE ARA RES MÉS ET QUEDA POSAR-LOS JUNTS. SI ENCARA NO ELS TENS TOTS POTS FER-LOS AQUEST ESTIU. A SETEMBRE ENS PODEU PORTAR TOTS ELS TREBALLS QUE HEU FET. INMA I ÀNGELS ESTAREM ENCANTADES DE VEURE'LS.

JUGAR : AMAGATALL, CURSES DE SACS  I PASSAR LLISTÓ

 



ANIVERSARIS

 
      


 HUI FELICITEM:

DEL MES DE JUNY
ÁLVARO ARCOS SARAS 16-6
CAYETANA LATORRE DUQUE 18-6
NEREA  RODRÍGUEZ GUZMÁN  19-6
MARIO MARTINEZ PÉREZ 24-6
ANDREA SÁNCHEZ SANCHÍS 26-6

 DEL MES DE JULIOL
ELSA RUIPÉREZ FEIJOO 5-7
AITANA CABRERO SÁNCHEZ 21-7

DEL MES D’AGOST
EVA GIMÉNEZ PEDRAZA 2-8
SARA MESTRE CASTELÁ 2-8
MAITE GUILLEMES FABRES 6-8
MARTÍN VIDAL CARRASCO 9-8
AINARA MENDOZA FLORES 12-8
LUCIELI S. GALLINAR SALVATIERRA 24-8


POESIA D’ANIVERSARIS
QUE SIGUES MOLT FELIÇ
EL DIA DEL TEU ANIVERSARI
ET DESITGEM DE TOT COR
ELS COMPANYS I LES COMPANYES






TREBALLAR AMB GANES I  IL·LUSIÓ ÉS MÉS DIVERTIT I APRENS MÉS.
US ESTIMEM INMA I ÀNGELS
BON ESTIU!







SETMANA DE L’8 AL 12 DE JUNY DE 2.020 



Estimades famílies:


El curs està acabant i ens agradaria que dedicareu 2 minuts del vostre temps en omplir un xicotet qüestionari sobre el procés de ensenyança-aprenentatge durant aquest tercer trimestre... La vostra opinió és molt important per a nosaltres. És completament anònim.


Feu clic ací per obrir-lo i omplir-lo:(QÜESTIONARI TANCAT)

Moltes gràcies!


HEM ARRIBAT A LA PENÚLTIMA SETMANA DEL CURS, CONTINUAREM REPASSANT  COSES DE TOT L’ANY.  ENS AGRADARIA AGRAIR-VOS LA VOSTRA PACIÈNCIA I DEDICACIÓ  D’AQUESTOS MOMENTS TANT DIFÍCILS,  PER AIXÒ  INSISTIM QUE EL MÉS IMPORTANT D’AQUEST TEMPS ÉS GAUDIR DE LA FAMILIA I RECORDAR  QUE LES ACTIVITATS SÓN COM SEMPRE PROPOSTES SENSE OBLIGACIONS.
US ESTIMENT MOLT, UN FORT BES.
                                                                  INMA I ÀNGELS






UNITAT: L’HORT
 CONTES





ACTIVITATS
Hàbit  i  autonomia
RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ENDREÇAR LA SEUA HABITACIÓ,  PARAR TAULA)






CALENDARI .QUIN  DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
PASSAR LLISTA (RECORDAR ELS NOMS DEL COMPANYS)
RECORDAR LES CANÇONS DE LA CLASSE.... BON DIA, SOL SOLET,  MASERETA, QUIN DIA FA....ETC





                             
MATEMÀTIQUES

COMPTAR MANUALMENT FINS A 90 ó MÉS .
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE  FER.
REPASSAR CONCEPTES: PROP-LLUNY, DALT-BAIX, DARRERE-DAVANT, ETC...







         

SUMES I RESTES








DESCOBERTA DE L’ENTORN

CONTINUAR OBSERVANT LES JA PLANTADES (COM  ESTAN, LI FALTA AIGUA, ETC..). 
MIRAR FORMES DE FRUITS


 https://www.youtube.com/watch?v=wBjaQuyMr18 LA PLANTA Y SUS PARTES PARA NIÑOS.
LLENGUATGE
           
VOCABULARI NOMS FRUITES: POMA,TARONJA, MADUIXA, PLATAN, PERA, MANDARINA,
COMPONDRE  PARAULES AMB MAJÚSCULES DE FRUITS I FRUITES


REPASSAR ELS NOMS DELS COMPANYS/ES
REPASSAR VOCALS I LLETRES  “P, p” , “L,l”, “M m”, “S s” ( FITXES, CANÇONS  I JOCS DE EDELVIVES)
LLEGIR SIL·LABES I PARAULES AMB MINÚSCULA COM : pa ,la, ma, sa, pe, le, me,se, pi, li, mi,si, po, lo, mo, so,pu, lu, mu,su, pala, lila, lupa, polo, papa, poal, pila, pal palau, pèl, Lola, pipa, mapa, mamà, Pepe, poma, meló, poals, sol, museu, mos, sis, sol, pamela, sopa, mómia etc...
                                                                                              
VALENCIÀ :



https://www.youtube.com/watch?v=eRAUY29uZqc EL CREIXEMENT DE LES PLANTES


PSICOMOTRICITAT PRIMA




                                            










PSICOMOTRICITAT GRUESA


https://www.youtube.com/watch?v=6oAjcamMD5g RELAJACIÓN EN EL BOSQUE DE LA ARDILLA
MÚSICA  :




PLÀSTICA:


https://www.youtube.com/watch?v=5DRAi75bF6E   DIBUIXAR FORMES CONCÉNTRIQUES


BLANC I NEGRE
PINTAR ( AMB CERES DURES O RETOLADORS) UN FOLI AMB MOLTS COLORS VIUS. COBRIR LA MEITAD DEL FOLI AMB CERA BLANA O PINTURA  BLANCA I L’ALTRA MEITAT AMB CERA BLANA NEGRA O PINTURA. RASPAR AMB UN PALET AMB PUNTA FENT UN DIBUIX.


 



JUGAR A LA TROMPA “YOYO”,  CÉRCOL









       ANIVERSARI


     



HUI FELICITEM A:

MARCO FERNÁNDEZ









SETMANA DE L’1 AL 5 DE JUNY DE 2.020 

ESTIMADES FAMÍLIES:

HEM ARRIBAT AL MES DE JUNY , AQUEST MES APROFITAREM PER  A REPASSAR COSES DEL CURS. LES ACTIVITATS SÓN COM SEMPRE PROPOSTES I NO OBLIGACIONS.
UNA FORTA ABRAÇADA I UN FORT BES.
                                                                  INMA I ÀNGELS



UNITAT: L’HORT
 CONTES



ACTIVITATS

Hàbit  i  autonomia
RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ENDREÇAR LA SEUA HABITACIÓ,  PARAR TAULA). HUI ORDENAREM ELS NOSTRES JOGUETS: PRIMER BUSCA LES CAIXES, BOSSES O PRESTATGERIES ON TENS ELS TEUS JOGUETS. BUIDA-LOS I NETEJA-LOS I POC A POC TENS QUE  CLASSIFICANT-LOS I GUARDANT-LOS  NETS I BEN POSATS .
CALENDARI .QUIN  DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
PASSAR LLISTA (RECORDAR ELS NOMS DEL COMPANYS)
RECORDAR LES CANÇONS DE LA CLASSE.... BON DIA, SOL SOLET,  MASERETA, QUIN DIA FA....ETC


CONVERSA: PARLAR DE LES PLANTES . OBSERVAR SOBRE TOT  LES ARRELS
                              
MATEMÀTIQUES

COMPTAR MANUALMENT FINS A 90 ó MÉS .
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE  FER.
REPASSAR ELS BLOCS LÒGICS . FER COMPOSICIONS.

   
                                                                        


 INICIACIÓ A LA RESTA



                                       



JUGAR AL BINGO     

DESCOBERTA DE L’ENTORN

CONTINUAR OBSERVANT LES JA PLANTADES (COM  ESTAN, LI FALTA AIGUA, ETC..). 
MIRAR FORMES DE LES ARRELS.    

         














LLENGUATGE
           
VOCABULARI NOMS ARRELS QUE ES MENGEN: CEBA, RABANS, XUFA, NAPS, CREÏLLA, CARLOTA, ALLS.....
COMPONDRE  PARAULES AMB MAJÚSCULES,  NOMS PARTS D’UNA PLANTA  I REPASSAR ELS NOMS DELS COMPANYS/ES
REPASSAR VOCALS I LLETRES  “P, p” , “L,l”, “M m” ( FITXES, CANÇONS  I JOCS DE EDELVIVES)
LLEGIR SIL·LABES I PARAULES AMB MINÚSCULA COM : pa ,la, ma, pe, le, me, pi, li, mi, po, lo, mo, pu, lu, mu, , pala, lila, lupa, polo, papa, poal, pila, pal palau, pèl, Lola, pipa, mapa, mamà, Pepe, poma, meló, etc...
                                                                                              
VALENCIÀ :


PSICOMOTRICITAT PRIMA
                 


                                    
RETALLAR PALLETES DE COLORS I DESPRÉS FER COLLARS.



FER TRIANGLES I QUADRATS AMB PALLETES
PSICOMOTRICITAT GRUESA


https://www.youtube.com/watch?v=3LAHjw1umTI YOGA PARA NIÑOS SURYAKIRANAM
MÚSICA  :


https://www.youtube.com/watch?v=Ql_e53fuGqc SONS LLARG I CURT, CAVALLETS DE MAR



PLÀSTICA:
PINTAR AMB PALLETA BUFANT A LA PINTURA




BLANC I NEGRE
FER UN NÚVOL AMB CERA BLANCA DAMUNT D’UNA CARTOLINA NEGRA, ESTENDRE AMB COTÓ EN PÈL LA CERA BLANCA PER A FER BOIRA.


JUGAR AL SAMBORI



      






                                                         


SETMANA DEL 25  AL 29 DE MAIG de 2.020 

ESTIMADES FAMÍLIES:

AMB AQUESTA SETMANA ARRIBEM AL FINAL DE MAIG. EL TEMPS VOLA, I ENCARA QUE LES COSES ES POSEN DÍFICILS PER  A TORNAR A ESTAR JUNTS INMA I JO ESTEM SEMPRE ACÍ PER DONAR-VOS RECOLÇAMENT. JA TENIU LES PROPOSTES D’ACTIVITATS UNA VEGADA MÉS.

UN FORT BES.
                                                                  INMA I ÀNGELS



  https://www.youtube.com/watch?v=jPqlHzfrl8k  LÁVATE LAS MANOS CON JABÓN

UNITAT: L’HORT

 CONTES


 https://www.youtube.com/watch?v=1v9vcO1mMq8 LAS FRUTAS , VERDURAS Y LEGUMBRES

ACTIVITATS
Hàbit  i  autonomia
RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ENDREÇAR LA SEUA HABITACIÓ,  PARAR TAULA). HUI ORDENAREM ELS NOSTRES TREBALLS . BUSCAREM UNA CARPETA I SELECCIONAREM ELS DIBUIXOS QUE VOLEM GUARDAR, SI SON MOLTS ELS JUNTAREM  AMB UNES GRAPES UNA ANELLA, LLAÇ, ENQUADERNADOR. TRIAR EL QUE US AGRADE MÉS PER A POSAR-HO DE  TAPA.
CALENDARI .QUIN  DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
PASSAR LLISTA (RECORDAR ELS NOMS DEL COMPANYS)
RECORDAR LES CANÇONS DE LA CLASSE.... BON DIA, SOL SOLET... MASERETA



CONVERSA: PARLAR DE LES PLANTES . MIRAREM LES FLORS: COLORS, FORMES, PARTS, ETC..
                              

MATEMÀTIQUES

COMPTAR MANUALMENT FINS A 80 ó MÉS .
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE  FER.
ORDENAR UNA HISTÒRIA DE QUATRE ESCENES


                    









JUGAR AL DOMINÓ      

DESCOBERTA DE L’ENTORN

CONTINUAR OBSERVANT LES JA PLANTADES (COM  ESTAN, LI FALTA AIGUA, ETC..). 
MIRAR FORMES DE LES FLORS. BUSCAR AL CARRER I COMPARAR COM LES DEL DIBUIX


       
    


LLENGUATGE
           
VOCABULARI NOMS DE FLORS (ROSA, CLAVELL, GENARI, ROSELLA, MARGARIDA...)
COMPONDRE  PARAULES AMB MAJÚSCULES,  NOMS DE FLORS I REPASSAR ELS NOMS DELS COMPANYS/ES
REPASSAR VOCALS I LLETRES  “P, p” , “L,l”, “M m” ( FITXES, CANÇONS  I JOCS DE EDELVIVES)
LLEGIR SIL·LABES I PARAULES AMB MINÚSCULA COM : pa ,la, ma, pe, le, me, pi, li, mi, po, lo, mo, pu, lu, mu, , pala, lila, lupa, polo, papa, poal, pila, pal palau, pèl, Lola, pipa, mapa, mamà, Pepe, poma, meló, etc...
                                                                                              
VALENCIÀ :

ESCOLTAR VOCABULARI FRUITES I VERDURES

REPASSAR LES PARTS DEL COS



PSICOMOTRICITAT PRIMA
                                                   




MÚSICA  :
BALL:

FORT-FLUIX:
AMB UNA CULLERA, LLAPIS, PAL, ETC… GOLPEJAR EN LA TAULA SEGUINT EL RITME DE LA CANÇÓ

https://www.youtube.com/watch?v=Mfh6dMySREE FORT FLUIX DAMARIS GELABERT 
            
PLÀSTICA:
FER FLORS DE MANUALITATS

                           


 

BLANC I NEGRE.
RETALLAR SILUETES BLANC I NEGRE I FER COMPOSICIONS

                

             
JUGAR A LA COMBA :
BOTAR A SOLES


        
MOLTES FELICITATS PER A


  MARIO CASTELLANO                                                                                 CANDELA





SETMANA DEL 18  AL 22 DE MAIG de 2.020 

ESTIMADES FAMÍLIES:

HOLA JA SOM AÇÍ UNA SETMANA MÉS.  COM SEMPRE US  DESITGEM  QUE TOT VAJA MOLT BÉ.
LES ACTIVITATS NO SÓN OBLIGATÒRIES SINO PROPOSTES DEL QUE PODEU FER AMB ELS VOSTRES FILLS/ES SI VOLEU.
UNA FORTA ABRAÇADA  
                                                               INMA I ÀNGELS



UNITAT: L’HORT


ACTIVITATS

Hàbit  i  autonomia

RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ENDREÇAR LA SEUA HABITACIÓ,  PARAR TAULA).


CALENDARI .QUIN  DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
PASSAR LLISTA (RECORDAR ELS NOMS DEL COMPANYS)
RECORDAR LES CANÇONS DE LA CLASSE.... QUIN DIA FA, SOL SOLET... MASERETA


.

CONVERÇA: PARLAR DE LES PLANTES . MIRAREM LES FULLES I LES SEUES FORMES.
                              


MATEMÀTIQUES

COMPTAR MANUALMENT FINS A 70 ó MÉS .

0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99

BUSCAR NÚMEROS QUE TINGUEN DESENA I VEURE DE QUINA FAMILIA ÉS 12 ES DE LA FAMILIA DEL 10, 43 ES DE LA FAMÍLIA DEL 40...
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE  FER.
REPASSAR LES FORMES AMB VOLUM : CUB, ESFERA, CAIXA DE SABATES,ETC..
FER SÈRIES COM EL MODEL.





JUGAR DOMINÓ      

DESCOBERTA DE L’ENTORN

CONTINUAR OBSERVANT LES JA PLANTADES.
MIRAR FORMES DE LES FULLES. BUSCAR AL CARRER I COMPARAR COM LES DEL DIBUIX
















CUIDAR LES NOSTRES PLANTES ( REGAR-LES, MIRAR SI TENEN INSECTES..)

CANÇÓ


LLENGUATGE
           
VOCABULARI INSECTES DE PLANTES ( ABELLA, CUC, PAPALLONA, MARIETA...)
COMPONDRE  PARAULES AMB MAJÚSCULES,  ELS INSECTES I NOMS DELS COMPANYS/ES
REPASSAR VOCALS I LLETRES  “P, p” ,“L,l” I "M,m" ( FITXES, CANÇONS  I JOCS DE EDELVIVES)
LLEGIR PARAULES AMB MINÚSCULA COM : pala, lila, lupa, polo, papa, poal, pila, pal palau, pèl, Lola, pipa, ma,me,mi, mo, mu, mopa,mamà, mapa, poma,meló, puma,pamela, palma....

                                                                                              
VALENCIÀ :
ESCOLTAR CANÇONS INFANTILS SOBRE VERDURES




PSICOMOTRICITAT PRIMA




                                                          
                                                          

MÚSICA  I RELAX

DIBUIXAR LÍNIES LLAGUES O CURTES SEGONS SIGA  EL SO ESCOLTAT


https://www.youtube.com/watch?v=MI1S5rM0ou0 YOGA EL CUENTO DE LAS MARIPOSAS


PLÀSTICA:

BLANC I NEGRE.
RETALLAR QUADRATS D’IGUAL TAMANY EN BLANC I NEGRE I FER COMPOSICIONS


                            
JOC  : ANTON PIRULERO

MENTRE CANTEM LA CANÇÓ TOTS FEM EL MATEIX MOVIMENT. EL QUE MANA CANVIA DE MOVIMENT QUAN VULLGA  I ELS ALTRES HAN D'ESTAR ATENTS, EL QUE S’EQUIVOQUE  PAGA UNA PENYORA

                                                      








SETMANA DE L’11  AL 15 DE MAIG de 2.020 

ESTIMADES FAMÍLIES:

ALTRA SETMANA DE MAIG. ANEM AVANÇANT AL BON TEMPS I POC A POC TENIM MÉS LLUM   PER A CONTINUAR I TINDRE ÈXIT . DESITGEM TOT VAJA CADA VEGADA MILLOR.

COM SEMPRE AQUESTES ACTIVITATS NO SÓN OBLIGATÒRIES SINO UNA PINZELLADA DEL QUE PODEU FER AMB ELS VOSTRES FILLS/ES.

 UN BES
                                                           INMA I ÀNGELS


UNITAT: L’HORT
 CONTE (TRIEU UN IDIOMA ....)

https://www.youtube.com/watch?v=SjiGJWylfHc LA PEQUEÑA ORUGA GLOTONA

https://www.youtube.com/watch?v=75NQK-Sm1YY THE VERY HUNGRY CATERPILLAR

ACTIVITATS

Hàbit  i  autonomia

RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ENDREÇAR LA SEUA HABITACIÓ,  PARAR TAULA....).
CALENDARI .QUIN  DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
PASSAR LLISTA (RECORDAR ELS NOMS DEL COMPANYS)
RECORDAR LES CANÇONS DE LA CLASSE.... QUIN DIA FA, SOL SOLET....



CONVERÇA: PARLAR DE LES PLANTES QUE HEM VIST AL CARRER, A CASA, ALS LLIBRE, ALS VIDEOS....

MATEMÀTIQUES

COMPTAR MANUALMENT FINS A 60 ó MÉS . BUSCAR NÚMEROS QUE TINGUEN DESENA I VEURE DE QUINA FAMILIA ÉS 12 ES DE LA FAMILIA DEL 10, 43 ES DE LA FAMÍLIA DEL 40.....
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE FER.
DIFERÈNCIA DEL RECTANGLE I D’UNA CAIXA DE SABATES (OCTOEDRE). FER SET RECTANGLES I MUNTAR AMB 6 UNA CAIXA I L’ ALTRE  RECTÀNGLE PER A COMPARAR.
FER SÈRIES DE TRES ELEMENTS , ANAR COMPLICANT-LO.


JUGAR AL CINQUET . ( PRIMER DE L’1 AL 5, I ANAR COMPLICAR-HO..)      

DESCOBERTA DE L’ENTORN

CONTINUAR OBSERVANT LES JA PLANTADES  (llima, llentilles, etc..)
LES FRUITES I VERDURES
SON VERDURES DE L’HORT,
DE TOTS ELS COLORS I FORMES
ALIMENTEN A LA GENT
PERQUE ESTIGUEN FORTS COM ROURES.
CRÈIXEN AL CAMP DEL PAGÉS,
QUE ENS REGA I ENS TRACTA AMB COMPTE
ENS TROBARÀS AL MERCAT
I A LA BOTIGA DEL POBLE            
Marc Sendra


CUIDAR LES NOSTRES PLANTES ( REGAR-LES, MIRAR SI TENEN INSECTES..)


CANÇÓ


LLENGUATGE
           
VOCABULARI INSECTES DE PLANTES ( ABELLA, CUC, PAPALLONA, MARIETA...)
COMPONDRE  PARAULES AMB MAJÚSCULES,  ELS INSECTES I NOMS DELS COMPANYS/ES
REPASSAR VOCALS I LLETRES  “P, p” I “L,l” ( FITXES, CANÇONS  I JOCS DE EDELVIVES)
LLEGIR PARAULES AMB MINÚSCULA COM : pala, lila, lupa, polo, papa, poal, pila, pal palau, pèl, Lola, pipa,
                                                                                              
VALENCIÀ 

ESCOLTAR CANÇONS INFANTILS SOBRE INSECTES

https://www.youtube.com/watch?v=Q7ghJYU8ZOQ  UNA MOSCA VOLAVA PER LA LLUM

PSICOMOTRICITAT PRIMA

COSIR POMA I CUC
  
                                                                    



MÚSICA  I RELAX

FORT-FLUIX: PERCUSSIÓ DONAR AMB UNA CULLERA FORT O FLUIX DAMUNT D’UNA CAIXA , LLIUREMENT, DESPRÉS  NOMES FORT, DESPRÉS NOMES FLUIX , DESPRÉS BARREJANT-LO, PER ÚLTIM  EN UN FOLI  BLANC QUAN HI HA UN CERCLE GRAN FORT I SI ES XICOTET FLUIXET



https://www.youtube.com/watch?v=9tY57jDULJA   YOGA ADIVINA CUANTO TE QUIERO

PLÀSTICA: BLANC I NEGRE




                              

JOC :  FRED CALENT

AMAGAR UN OBJECTE I DONAR PISTES DE "FRED" QUAN ESTIGA LLUNY  I "CALENT" QUAN ESTIGA PROP

ANIVERSARIS



                                             

FELICITEM  ALS NOSTRES COMPANYS/ES  QUE HAN COMPLIT 6 ANYS

ARIADNA                                                               ALEX  Z.
ALEX  B.                                                                  LEYRE
MAR B.                                                                    ALEJANDRO C.

ALVARO C.




INFANTIL 5 ANYS INMA I ÀNGELS

SETMANA DEL 4  AL 8 DE MAIG de 2.020 

ESTIMADES FAMÍLIES:
EL TEMPS VA AVANÇANT I JA ESTEM AL MES DE MAIG. QUE TAL L’EXPERIÈNCIA DE PASSEJAR?. ESPEREM QUE LA GAUDIU SENSE PERILLS I ANEM EVOLUCIONANT PER A VEURE'NS PROMPTE AL COL·LE..
ACÍ TENIU LES ACTIVITATS D’AQUESTA SETMANA, NO OBLIDEU LES RECOMANACIONS : SÓN ORIENTATIVES I  D’AJUDA I EL MÉS IMPORTANT DE TOT, NO HAN D'INTERFERIR EN L’HARMONIA I PAU DE LA FAMÍLIA.
UN BES                                                          
                                                                                                   INMA I ÀNGELS




UNITAT: L’HORT

 CONTE


https://www.youtube.com/watch?v=WTYlfAnjiL8 LES TRES BESSONES  L’HORT DE L’AVIA

ACTIVITATS

Hàbit  i  autonomia:
RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ASEAR LA SEUA HABITACIÓ,  HUI TOCA ORDENAR .....UN CALAIX,  ARMARI,   PRETATGERIES,  CAIXA  DE JOGUETS, ETC.)
CALENDARI .QUIN  DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
CONVERÇA: QUE FAREM EN LA NOSTRA EIXIDA, QUE HEM FET...

MATEMÁTIQUES
COMPTAR MANUALMENT FINS A 50 ó MÉS . BUSCAR NÚMEROS PER TOTA LA CASA I NÚMEROS DEL CARRER.
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS QUE ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE FER.
CILINDRE  FER UN XURRO GROS DE PLASTILINA O MASSA DE SAL  I APLASTAR LES PUNTES (COMPROBAR QUE UN CILINDRE ES DOS CERCLES I UN RECTÀNGLE)



FER UNA MÀQUINA DE SUMAR. (UTILITZAR TAPS, BOTONS I JOGUETS QUE ENTREN EN ELS TUBS..)
       
         


DESCOBERTA DE L’ENTORN

PLANTAR LLAVORS MADUIXES


CONTINUAR OBSERVANT LES JA PLANTADES  (llima, llentilles, etc..)


LLENGUATGE
           
REPASSAR VOCALS I LLETRES  “P, p” I “L,l” ( FITXES, CANÇONS  I JOCS DE EDELVIVES)


COMPONDRE  PARAULES AMB MAJÚSCULES, ESCRIURE-LES, ETC.. PARTS PLANTA



VALENCIÀ :
ESCOLTAR CANÇONS INFANTILS SOBRE PLANTES I PRIMAVERA



PSICOMOTRICITAT PRIMA
CORDAR: BOTONS DE TOTES LES GRANDÀRIES, GAFETS, CLEPS, CREMALLERES, ETC



                                        

MUSICA  I RELAX


https://www.youtube.com/watch?v=n3BSZrpHZwo   IOGA XIQUETS/ES   “MA TA SA NA”

FER UN RACÓ PERSONAL : UNA CABANYA AMB UNA MANTA, COIXINS ESTORA, LLANTERNA, ETC

PLÀSTICA: PROJECTE BLANC I NEGRE.
OBSERVAR IMATGES DE COSES BLANQUES I NEGRES 
DIBUIXAR COSES :EN BLANC (PISSARRA NEGRA O DE COLOR FOSC), I EN NEGRE (PISSARRA BLANCA O FOLIS CLARS)
FER SILUETES BLANQUES I LES MATEIXES SILUETES EN NEGRE
FER ESCALA DE BLANC A NEGRE UTILIZANT CERES, PINTURES , PLASTILINA , ETC..

                                   

JOC DE LES SABATES DE CASA

FER UNA EXPOSICIÓ DE SABATES DE TOTA LA FAMILIA
DESFILAR AMB LES SABATES
BUSCAR EL NÚMERO DE CADA PARELL
DIBUIXAR LES SILUETES I POSAR-LI EL NÚMERO QUE TÉ
ORDENAR DE MAJOR A MENOR TAMANY
NETEJAR-LOS , SI ES POSSIBLE
GUARDAR CADA PARELL AL LLOC



SETMANA DEL 27 AL 30 D'ABRIL DE 2.020

ESTIMADES FAMÍLIES UNA SETMANA MÉS ESTEM AÇÍ, DESITJANT-VOS SALUT I ENERGIA PER CONTINUAR.
JA SABEU QUE ESTEM EN LA UNITAT  DE L'HORT. RECORDEU QUE AQUESTES ACTIVITATS SÓN VOLUNTARIES I ORIENTATIVES.  I TENIU LA LLIBERTAT I CREATIVITAT PER A FER  AQUESTES , ALTRES O CAP . UNA ABRAÇADA.

                                                                                 INMA I ÀNGELS





ACTIVITATS

CONTE :  El coleccionista de semillas




HÀBIT I AUTONOMIA:

             RUTINES DIÀRIES:
·    PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE,  ENDREÇAR  LA SEUA HABITACIÓ,                   ETC.
·    CALENDARI : QUIN  DIA ÉS HUI... ( DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?)
·    CONVERÇA:  L’HORT:  QUE HEM VIST EN EL CONTE DEL VIDEO. PERSONATGES, QUE FEEN. QUE ÉS EL QUE MÉS T'AGRADAT, ETC..
RESSALTAR ELS QUE TREBALLEN A L'HORT, CAMP, JARDÍ, ...

MATEMÁTIQUES:

·    COMPTAR MANUALMENT FINS A 40 ó MÉS ( NÚMEROS CALENDARI, LLENTILLES, CIGRONS,FLORS,  ETC..)
·    DIBUIXAR EN FARINA, SUCRE, ARRÒS,  BLOCS LÒGICS ( CERCLE, QUADRAT, TRIANGLE, RECTÀNGLE, ROMBE, ÒVAL, ESTRELA,..
·    FER GRUPS IGUALS DE QUANTITAT (  POSAR EN POTS BOTONS , CANIQUES, ETC...).
·    ESCRIPTURA DELS NÚMEROS AMB PINTURA DE DIT O SIMPLEMENT AIGUA EN UNA PARET DE  RAJOLES. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE FER.
 ·   DIFERENCIAR UN QUADRAT  I  UN CUB. ( FER AMB PLASTILINA SET QUADRATS, SIS PER A COMPONDRE EL  CUB  I UN MÉS AL QUADRAT   I OBSERVAR.



 


DESCOBERTA DE L’ENTORN


PLANTAR LLAVORS DE LLIMA




CONTINUAR OBSERVANT COM CREIX UNA LLENTILLA



LLENGUATGE

EL DIA 1 DE MAIG ES EL DIA DEL TREBALL:PARLAREM DELS OFICIS DE 
L'HORT,  CAMP, JARDÍ, I SOBRE TOT DELS TREBALLS DEL PARE I LA MARE.
FER UN DIBUIX DEL PARE, MARE I XIQUET/A TREBALLANT.



                                     
  REPASSAR LES LLETRES DONADES AMB MINÚSCULA VOCALS, "P"  I "L" (EDELVIVES)
  ESCRIURE  NOMS D'OFICIS.
  VEURE  VIDEOS DE CANÇONS DE: VOCALS, ABECEDARI, LLETRES......
   LES VOCALS , DAMARIS GELABERT


          
VALENCIÀ
 ESCOLTAR CANÇONS DE PLANTES :
 EL JARDI. EL PETIT POT



PSICOMOTRICITAT PRIMA

BOLA PAPER I PALLETA.
BUFAR LLIUREMENT A LA BOLA DE PAPER
BUFAR A LA BOLA DE PAPER AMB UNA PALLETA
BUFAR A LA BOLA DE PAPER AMB LA PALLETA DIRIGINT-LA PER UN CIRCUIT: DINS D'UN CAMÍ AMPLE, PER DAMUNT D'UNA RATLLA








ESTIRAMENTS :




JOC:

SI ACIERTAS GANAS
SI TE EQUIVOCAS PIERDES
DIME UNA COSA
DE COLOR VERDE  ( DE FORMA REDONDA) ( QUE SIRVA PARA EL COLE)....

        





SETMANA DEL 21 AL 24 D’ABRIL

ESTIMADES FAMÍLIES:
Esperem de tot cor  que tot vaja molt bé!.
Hui dimarts 21 d’Abril comencem l’últim trimestre d’aquest curs. Ja sabeu que tot és nou per a tots/es.
Nosaltres hem pensat seguir amb la nostra programació, per a donar un raig de normalitat aquest caos. No pretenem que vosaltres desempenyeu la nostra tasca, per això sempre us diguem “EL MÉS IMPORTANT DE TOT ES ESTAR AGUST A CASA AMB LA NOSTRA FAMILIA”. Partint d’aquesta idea principal, totes les activitats proposades son orientatives i suggeriments. “ NO SÓN OBLIGATORIES”. Teniu total llibertat per a fer-les o no.
Recordar-vos que els dos últims llibres son al col·legi i fins que no pugem anar es quedaran allí. Us serviran de repàs per aquest estiu sinó tornem més prompte.

UNITAT: L’HORT
 MOTIVACIÓ: VEURE CONTE RELACIONATS AMB LES PLANTES.
  Exemples:

 EN JAUME I LA FAVERA MÀGICA

ACTIVITATS
HÀBIT I AUTONOMIA:
RUTINES DIÀRIES:
·    PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ASEAR LA SEUA HABITACIÓ, ETC.
·    CALENDARI ( QUIN  DIA ÉS HUI... ( DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
·    CONVERÇA: QUE SABEM DE L’HORT:  QUÈ ÉS, QUI TREBALLA, COM CREIXEN, COM S’HA DE CUIDAR, QUÈ ENS DONA

MATEMÁTIQUES:
·    COMPTAR MANUALMENT FINS A 30 ó MÉS ( FRUITES, VERDURES, LLENTILLES, CIGRONS, ETC..)
·    DIBUIXAR UNA SEQÜÈNCIA TEMPORAL D’UNA PLANTA ( LLAVOR, QUAN COMENÇA  A CREIXER LA PLANTA I LA PLANTA  JA  COMPLETA).
·    FER GRUPS IGUALS DE QUANTITAT ( TRES POMES, TRES PLÀTANS, TRES MADUIXES, O MÉS QUANTITAT).
·    ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE FER.
 ·   DIFERENCIAR UNA ESFERE I  UN CERCLE. ( FER AMB PLASTELINA O MASA DE FARINA UNA BOLA APLASTADA I ALTRA BOLA SENSE APLASTAR)

DESCOBERTA DE L’ENTORN
PLANTAR LLAVORS

 MIREU COM CREIX UNA LLENTILLA



LLENGUATGE
            EL DIA 23 ES EL DIA DEL LLIBRE , CONTAR EL CONTE DE SANT JORDI.

            FER UN DIBUIX DEL CONTE
            MANUALITAT - FER UN DRAC



          MANUALITAT -  FEM UN MARCAPÀGINES


·    REPASSAR VOCALS I LLETRES  “P, p” I “L, l” ( FITXES, CANÇONS  I JOCS DE EDELVIVES)
·   COMPONDRE  PARAULES AMB MAJÚSCULES, ESCRIURE-LES, ETC.

 PARTS PLANTA

VALENCIÀ :
ESCOLTAR CANÇONS INFANTILS SOBRE PLANTES
 HEM FET UN HORT
Lletra:
Jo vull treballar la terra
plantar totes les llavors
veure com creixen les plantes
i després collir-ho tot.

Ensumar l'olor de terra
ben mullada al dematí,
el perfum de tomaquera
farigola i romaní.

Hem fet un hort, hem fet un hort
cavant, sembrant, regant la terra
entre tots.
Hem fet un hort, hem fet un hort
cavant, sembrant, regant la terra
hem fet un hort. (x2)

Hem plantat enciams, tomàquets,
cebes, naps i uns quants pebrots,
cada dia tenim feina
observem i ho cuidem tot.

Ja sabem fer anar l'aixada,
pala, càvec i rasclet,
per menjar sa i saludable
no hi ha res com un hortet.

Hem fet un hort, hem fet un hort
cavant, sembrant, regant la terra
entre tots.
Hem fet un hort, hem fet un hort
cavant, sembrant, regant la terra
hem fet un hort. (x2)


VACACIONES DE PASCUA

SEECIÓN DE VACACIONES DE PASCUA


SEMANA DEL 06 AL 13 DE ABRIL

ESTA SEMANA PARA TODOS LOS NIVELES DE EDUCACIÓN INFANTIL HEMOS PREPARADO LAS MISMAS ACTIVIDADES.


COMO QUE YA HABÍAMOS PREPARADO HACE TIEMPO LA SEMANA CULTURAL, HEMOS DECIDIDO REALIZARLA DENTRO DE LAS POSIBILIDADES. 

AQUÍ TENÉIS LAS ACTIVIDADES PARA ESTA SEMANA: SETMANA CULTURAL


JA QUEDA MENYS PER A VEURE'S



SEMANA DEL 30 DE MARZO AL 5 DE ABRIL
ESTIMADOS PADRES/MADRES, AQUÍ TENÉIS LA TAREA DE ESTA SEMANA, RECORDAD SON SUGERENCIAS, TENÉIS LIBERTAD PARA HACERLAS, CAMBIARLAS POR OTRAS, O SIMPLEMENTE NO HACERLAS.
SON TIEMPOS PARA DISFRUTAR DE LA FAMILIA  Y VOSOTR@S MEJOR QUE NADIE SABÉIS COMO HACERLO. UN ABRAZO.
 INMA Y ÀNGELS

UNIDAD:   LA PRIMAVERA

ACTIVIDADES
Hábitos y autonomía:

RUTINAS DIARIAS:
  •     PERSONALES:  LAVAR SE, DESAYUNAR, VESTIR SE, ETC.
  •     CALENDARIO : QUÉ  DÍA ES ( DÍA SEMANA, EL NÚMERO, MES, AÑO ),RECORDAR LAS CANCIONES DE CLASE – VER EN INTERNET-
  •     TIEMPO QUE HACE.? (DIBUJAR EN UN CALENDARIO EL SOL, NUBES, ETC.)
  •     CONVERSAR: QUE  HAREMOS  HOY? (HABLAR UN MÍNIMO DE 5’, CONTARLES VOSOTR@S LO QUE VAIS A HACER, A MODO DE EJEMPLO)
  •      AYUDO EN CASA: RECOJO MIS COSAS, PONGO Y QUITO LA MESA, COCINO ALGO CON LA MAMI Y PAPI, ETC  

MATEMÁTICAS:
  •     CONTAR MANUALMENTE HASTA  EL 30 ó MÁS ( SIGUIENDO EL CALENDARIO,O CON BOTONES, COLORES, TAPONES, LENTEJAS, ETC..)
  •     ESCRIBIR LOS NÚMEROS, HACIENDO LISTAS...
  •     HACER COMPOSICIONES  CON FORMES GEOMÉTRICAS (CÍRCULOS, CUADRADOS….).





CONOCIMIENTO DEL MEDIO

  • DISCRIMINAR AUDITIVAMENTE SONIDOS NATURALEZA

LENGUAJE:
  • REPASAR VOCALES Y  LETRA P ( HACER FICHAS  PARECIDAS A LAS YA HECHAS)
  • LEER Y ESCRIBIR PALABRAS EN MINÚSCULAS : au, ou, ei,iaia, iaio,  pa, pi, pou, papa, peu, pipa, aupa, api, pio,Pep, Pau, Pepa, etc
  • PIZARRAS MAGNÉTICAS, BLANCA O DE TIZA :COMPONER PALABRAS CON MAYÚSCULAS, ESCRIBIRLAS, ETC.

VALENCIÀ:
  • ESCOLTAR CONTE SOBRE LA PRIMAVERA
  • VOCABULARI DE LA PRIMAVERA: INSECTES: ABELLA, PAPALLONA,MARIETA, FORMIGA, CUCS
  • TEMPS: BOIRA, LLAMPS, NÚVOLS, PLUJA, RAIG , TRO, ETC..
  • JUEGOS  LIBRES CON LA FAMILIA

OTRAS ACTIVIDADES:
MANUALIDADES:

UTILIZAR TIJERAS 

 


DIBUJAR FLORES EN UN  PERIÓDICO  O PAPEL ALUMINIO Y PINTAR CON CERAS O ROTULADORES

 


PSICOMOTRICIDAD:

YOGA PARA NIÑOS

PIN PON EN CASA. PALAS CON PLATOS DE PLÁSTICO O CARTONES Y UN GLOBO




SEMANA DEL 23 AL 27 DE MARZO

ESTIMADAS FAMILIAS:

Esperamos que todas las familias os encontréis bien de salud.
Como sabéis a partir de hoy lunes 23 no habrá cole.

Así que durante este tiempo os enviaremos semanalmente, normalmente los lunes, los contenidos y actividades para que vuestros hijos las realicen desde casa.

Estas actividades son para dar un intento de normalidad a esta situación, en cuanto a ellas tenéis que estar relajad@s, pues infantil no es una escolarización obligatoria, y no queremos que sean un agobio para la familia, es momento de estar tranquilos y no saturarse, ahora más que nunca tenemos tiempo, sin prisas.

Entendemos que muchos de vosotr@s trabajáis desde casa y con ell@s será más difícil llevarlas a cabo. No son obligatorias, son un ejemplo, tenéis total libertad para hacerlas o no. 



 UNIDAD: BIENVENIDA LA PRIMAVERA

ACTIVIDADES

Hábitos y autonomía:

   RUTINAS DIARIAS:
    •       PERSONALES (LAVARSE, DESAYUNAR, VESTIRSE, ETC) 
    •       CALENDARIO (QUÉ DÍA ES (día semana, el número, mes, año))
    •       ¿QUÉ TIEMPO QUE HACE?: ¿?
    •       ¿QUÉ PODEMOS HACER HOY?: ¿? (hablar un mínimo de 5 min)
  

   MATEMÁTICAS:
    •    CONTAR MANUALMENTE HASTA  EL 10 ó MÁS ( BOTONES, COLORES, TAPONES, LENTEJAS)
        DIBUJAR O BUSCAR FORMES GEOMÉTRICAS (CÍRCULOS)
        ASOCIAR EL NÚMERO A LA CANTIDAD
        PREESCRITURA DE LOS NÚMEROS.
        JUGAR OCA, DOMINÓ.


   CONOCIMIENTO DEL MEDIO:
   •    DISCRIMINAR AUDITIVAMENTE SONIDOS: DE ANIMALES “A LA GRANJS  D’EN JEPET”



   LENGUAJE:
       REPASAR VOCALES Y  LETRA P ( HACER FICHAS  PARECIDAS A LAS YA HECHAS)
       LEER PALABRAS : au, ou, ei, pa, pi,pou, papa, peu, pipa, aupa, api, pio, et…
       COMPONER PALABRAS CON MAYÚSCULAS, ESCRIBIRLAS, ETC..


   VALENCIÀ:
   •    ESCOLTAR CANÇONS INFANTILS SOBRE LA PRIMAVERA



   •    VOCABULARI DE LA PRIMAVERA - FLORS: TULIPA, MARGARIDA, CLAVELL,ROS


   TEMPS:

   •   SOL, NÚVOLS, PLUJA, RAIG , TRO, ETC..


   JUEGOS  LIBRES CON LA FAMILIA


OTRAS ACTIVIDADES

MANUALIDADES :


HACER FLORES DE PAPEL






HACER FLORES DE PLASTELINA