ELS MÉS MENUTS
ELS MÉS MENUTS
DEL MES DE JULIOL
DEL MES D’AGOST
https://www.youtube.com/watch?v=2Zc8R_Qnfpg&list=PLXwOXnD0o9SKt7ol1cEbXJazTOTUxzAjd FRUITES I VERDURES
SETMANA DEL 27 AL 30 D'ABRIL DE 2.020
· DIFERENCIAR UN QUADRAT I UN CUB. ( FER AMB PLASTILINA SET QUADRATS, SIS PER A COMPONDRE EL CUB I UN MÉS AL QUADRAT I OBSERVAR.
DESCOBERTA DE L’ENTORN
SETMANA DEL 21 AL 24 D’ABRIL
ELS MÉS MENUTS
SETMANA DEL 15 AL 18 DE JUNY DE 2.020
ESTIMADES FAMÍLIES:
AQUESTA SETMANA ÉS L’ÚLTIMA DEL CURS, NO PODEM EXPRESSAR LES SENSACIONS I SENTIMENTS QUE TENIM INMA I ÀNGELS, SENTIM COM TOTS QUE ENS HAN FURTAT TEMPS QUE JA NO PODEM RECUPERAR, PERÒ TAMBÉ ESTEM CONVENÇUDES QUE TOT EL TEMPS VISCUT AMB ELS VOSTRES FILLS/ES ENS HAN DEIXAT UN BONÍSSIM RECORD. LA RECOMPENSA MÉS BONICA D’UNA MESTRA ÉS SENTIR L’AFECTE DELS NOSTRES ALUMNES (AIXÒ SÍ QUE L'HEM NOTAT). A MÉS A MÉS HEM SENTIT LA COL·LABORACIÓ I PARTICIPACIÓ VOSTRA.
US ESTIMENT MOLT, UN FORT BES.
INMA I ÀNGELS
CONTE
ACTIVITATS
Hàbit i autonomia
RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ENDREÇAR LA SEUA HABITACIÓ, PARAR TAULA)
CALENDARI .QUIN DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
PASSAR LLISTA (RECORDAR ELS NOMS DELS COMPANYS)
RECORDAR LES CANÇONS DE LA CLASSE.... BON DIA, SOL SOLET, MASERETA, QUIN DIA FA....ETC
MATEMÀTIQUES
COMPTAR MANUALMENT FINS A 90 ó MÉS .
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE FER.
DESCOBERTA DE L’ENTORN
LLENGUATGE
REPASSEM EL VOCABULARI DEL CURS VOCABULARI
COMPONDRE PARAULES AMB MAJÚSCULES DE: MITJANS DE TRANSPORT, CASTELLS I FRUITS I FRUITES
REPASSAR ELS NOMS DELS COMPANYS/ES
REPASSAR VOCALS I LLETRES “P, p” , “L,l”, “M m”, “S s” ( FITXES, CANÇONS I JOCS DE EDELVIVES)
LLEGIR SIL·LABES I PARAULES AMB MINÚSCULA COM : pa ,la, ma, sa, pe, le, me,se, pi, li, mi,si, po, lo, mo, so,pu, lu, mu,su, pala, lila, lupa, polo, papa, poal, pila, pal palau, pèl, Lola, pipa, mapa, mamà, Pepe, poma, meló, poals, sol, museu, mos, sis, sol, pamela, sopa, mómia etc...
VALENCIÀ :
PSICOMOTRICITAT PRIMA (RETALLAR PAPERS)
PSICOMOTRICITAT GRUESA
MÚSICA :
PLÀSTICA:
Dibuixe amb objectes
BLANC I NEGRE
FER DIBUIXOS AMB PAPER, RETALLAR PAPER VEGETAL PER A FER BOIRA
FER UN DIBUIX AMB PLASTILINA DE COLORS, FER LA NEU AMB PLASTILINA BLANCA I BLAVA
SI HAS FET TOTS ELS DIBUIXOS DE BLANC I NEGRE, PERFECTE ARA RES MÉS ET QUEDA POSAR-LOS JUNTS. SI ENCARA NO ELS TENS TOTS POTS FER-LOS AQUEST ESTIU. A SETEMBRE ENS PODEU PORTAR TOTS ELS TREBALLS QUE HEU FET. INMA I ÀNGELS ESTAREM ENCANTADES DE VEURE'LS.
SI HAS FET TOTS ELS DIBUIXOS DE BLANC I NEGRE, PERFECTE ARA RES MÉS ET QUEDA POSAR-LOS JUNTS. SI ENCARA NO ELS TENS TOTS POTS FER-LOS AQUEST ESTIU. A SETEMBRE ENS PODEU PORTAR TOTS ELS TREBALLS QUE HEU FET. INMA I ÀNGELS ESTAREM ENCANTADES DE VEURE'LS.
JUGAR : AMAGATALL, CURSES DE SACS I PASSAR LLISTÓ
ANIVERSARIS
DEL MES DE JUNY
ÁLVARO ARCOS SARAS 16-6
CAYETANA LATORRE DUQUE 18-6
NEREA RODRÍGUEZ GUZMÁN 19-6
MARIO MARTINEZ PÉREZ 24-6
MARIO MARTINEZ PÉREZ 24-6
ANDREA SÁNCHEZ SANCHÍS 26-6
DEL MES DE JULIOL
ELSA RUIPÉREZ FEIJOO 5-7
AITANA CABRERO SÁNCHEZ 21-7
DEL MES D’AGOST
EVA GIMÉNEZ PEDRAZA 2-8
SARA MESTRE CASTELÁ 2-8
MAITE GUILLEMES FABRES 6-8
SARA MESTRE CASTELÁ 2-8
MAITE GUILLEMES FABRES 6-8
MARTÍN VIDAL CARRASCO 9-8
AINARA MENDOZA FLORES 12-8
LUCIELI S. GALLINAR SALVATIERRA 24-8
POESIA D’ANIVERSARIS
QUE SIGUES MOLT FELIÇ
EL DIA DEL TEU ANIVERSARI
ET DESITGEM DE TOT COR
ELS COMPANYS I LES COMPANYES
TREBALLAR AMB GANES I IL·LUSIÓ ÉS MÉS DIVERTIT I APRENS MÉS.
US ESTIMEM INMA I ÀNGELS
SETMANA DE L’8 AL 12 DE JUNY DE 2.020
Estimades famílies:
El curs està acabant i ens agradaria que dedicareu 2 minuts del vostre temps en omplir un xicotet qüestionari sobre el procés de ensenyança-aprenentatge durant aquest tercer trimestre... La vostra opinió és molt important per a nosaltres. És completament anònim.
Feu clic ací per obrir-lo i omplir-lo:(QÜESTIONARI TANCAT)
Moltes gràcies!
HEM ARRIBAT A LA PENÚLTIMA SETMANA DEL CURS, CONTINUAREM REPASSANT COSES DE TOT L’ANY. ENS AGRADARIA AGRAIR-VOS LA VOSTRA PACIÈNCIA I DEDICACIÓ D’AQUESTOS MOMENTS TANT DIFÍCILS, PER AIXÒ INSISTIM QUE EL MÉS IMPORTANT D’AQUEST TEMPS ÉS GAUDIR DE LA FAMILIA I RECORDAR QUE LES ACTIVITATS SÓN COM SEMPRE PROPOSTES SENSE OBLIGACIONS.
US ESTIMENT MOLT, UN FORT BES.
INMA I ÀNGELS
https://www.youtube.com/watch?v=hY1OmsYvSEk HABILIDADES SOCIALES
UNITAT: L’HORT
CONTES
ACTIVITATS
Hàbit i autonomia
RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ENDREÇAR LA SEUA HABITACIÓ, PARAR TAULA)
https://www.youtube.com/watch?v=GWjpDiyEYGo ORDENA TU HABITACIÓN
CALENDARI .QUIN DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
PASSAR LLISTA (RECORDAR ELS NOMS DEL COMPANYS)
RECORDAR LES CANÇONS DE LA CLASSE.... BON DIA, SOL SOLET, MASERETA, QUIN DIA FA....ETC
https://www.youtube.com/watch?v=ukRuUKW9ek0 MESOS DEL L’ANY
MATEMÀTIQUES
COMPTAR MANUALMENT FINS A 90 ó MÉS .
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE FER.
REPASSAR CONCEPTES: PROP-LLUNY, DALT-BAIX, DARRERE-DAVANT, ETC...
https://www.youtube.com/watch?v=XSMS8fNY3uo ORIENTACIÓ ESPACIAL
SUMES I RESTES
https://www.youtube.com/watch?v=lgTHXU0AS-w SUMAS CON DINO
https://www.youtube.com/watch?v=mRbfMJxratU RESTAS CON DINO
DESCOBERTA DE L’ENTORN
CONTINUAR OBSERVANT LES JA PLANTADES (COM ESTAN, LI FALTA AIGUA, ETC..).
MIRAR FORMES DE FRUITS
LLENGUATGE
VOCABULARI NOMS FRUITES: POMA,TARONJA, MADUIXA, PLATAN, PERA, MANDARINA,
COMPONDRE PARAULES AMB MAJÚSCULES DE FRUITS I FRUITES
REPASSAR ELS NOMS DELS COMPANYS/ES
REPASSAR VOCALS I LLETRES “P, p” , “L,l”, “M m”, “S s” ( FITXES, CANÇONS I JOCS DE EDELVIVES)
LLEGIR SIL·LABES I PARAULES AMB MINÚSCULA COM : pa ,la, ma, sa, pe, le, me,se, pi, li, mi,si, po, lo, mo, so,pu, lu, mu,su, pala, lila, lupa, polo, papa, poal, pila, pal palau, pèl, Lola, pipa, mapa, mamà, Pepe, poma, meló, poals, sol, museu, mos, sis, sol, pamela, sopa, mómia etc...
VALENCIÀ :
https://www.youtube.com/watch?v=eRAUY29uZqc EL CREIXEMENT DE LES PLANTES
PSICOMOTRICITAT PRIMA
PSICOMOTRICITAT GRUESA
https://www.youtube.com/watch?v=6oAjcamMD5g RELAJACIÓN EN EL BOSQUE DE LA ARDILLA
MÚSICA :
PLÀSTICA:
https://www.youtube.com/watch?v=5DRAi75bF6E DIBUIXAR FORMES CONCÉNTRIQUES
BLANC I NEGRE
PINTAR ( AMB CERES DURES O RETOLADORS) UN FOLI AMB MOLTS COLORS VIUS. COBRIR LA MEITAD DEL FOLI AMB CERA BLANA O PINTURA BLANCA I L’ALTRA MEITAT AMB CERA BLANA NEGRA O PINTURA. RASPAR AMB UN PALET AMB PUNTA FENT UN DIBUIX.
JUGAR A LA TROMPA “YOYO”, CÉRCOL
ANIVERSARI
HUI FELICITEM A:
MARCO FERNÁNDEZ
SETMANA DE L’1 AL 5 DE JUNY DE 2.020
ESTIMADES FAMÍLIES:
HEM ARRIBAT AL MES DE JUNY , AQUEST MES APROFITAREM PER A REPASSAR COSES DEL CURS. LES ACTIVITATS SÓN COM SEMPRE PROPOSTES I NO OBLIGACIONS.
UNA FORTA ABRAÇADA I UN FORT BES.
INMA I ÀNGELS
UNITAT: L’HORT
CONTES
ACTIVITATS
Hàbit i autonomia
RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ENDREÇAR LA SEUA HABITACIÓ, PARAR TAULA). HUI ORDENAREM ELS NOSTRES JOGUETS: PRIMER BUSCA LES CAIXES, BOSSES O PRESTATGERIES ON TENS ELS TEUS JOGUETS. BUIDA-LOS I NETEJA-LOS I POC A POC TENS QUE CLASSIFICANT-LOS I GUARDANT-LOS NETS I BEN POSATS .
CALENDARI .QUIN DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
PASSAR LLISTA (RECORDAR ELS NOMS DEL COMPANYS)
RECORDAR LES CANÇONS DE LA CLASSE.... BON DIA, SOL SOLET, MASERETA, QUIN DIA FA....ETC
CONVERSA: PARLAR DE LES PLANTES . OBSERVAR SOBRE TOT LES ARRELS
MATEMÀTIQUES
COMPTAR MANUALMENT FINS A 90 ó MÉS .
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE FER.
REPASSAR ELS BLOCS LÒGICS . FER COMPOSICIONS.
INICIACIÓ A LA RESTA
JUGAR AL BINGO
DESCOBERTA DE L’ENTORN
CONTINUAR OBSERVANT LES JA PLANTADES (COM ESTAN, LI FALTA AIGUA, ETC..).
MIRAR FORMES DE LES ARRELS.
LLENGUATGE
VOCABULARI NOMS ARRELS QUE ES MENGEN: CEBA, RABANS, XUFA, NAPS, CREÏLLA, CARLOTA, ALLS.....
COMPONDRE PARAULES AMB MAJÚSCULES, NOMS PARTS D’UNA PLANTA I REPASSAR ELS NOMS DELS COMPANYS/ES
REPASSAR VOCALS I LLETRES “P, p” , “L,l”, “M m” ( FITXES, CANÇONS I JOCS DE EDELVIVES)
LLEGIR SIL·LABES I PARAULES AMB MINÚSCULA COM : pa ,la, ma, pe, le, me, pi, li, mi, po, lo, mo, pu, lu, mu, , pala, lila, lupa, polo, papa, poal, pila, pal palau, pèl, Lola, pipa, mapa, mamà, Pepe, poma, meló, etc...
VALENCIÀ :
PSICOMOTRICITAT PRIMA
RETALLAR PALLETES DE COLORS I DESPRÉS FER COLLARS.
FER TRIANGLES I QUADRATS AMB PALLETES
PSICOMOTRICITAT GRUESA
MÚSICA :
PLÀSTICA:
PINTAR AMB PALLETA BUFANT A LA PINTURA
BLANC I NEGRE
FER UN NÚVOL AMB CERA BLANCA DAMUNT D’UNA CARTOLINA NEGRA, ESTENDRE AMB COTÓ EN PÈL LA CERA BLANCA PER A FER BOIRA.
JUGAR AL SAMBORI
SETMANA DEL 25 AL 29 DE MAIG de 2.020
ESTIMADES FAMÍLIES:
AMB AQUESTA SETMANA ARRIBEM AL FINAL DE MAIG. EL TEMPS VOLA, I ENCARA QUE LES COSES ES POSEN DÍFICILS PER A TORNAR A ESTAR JUNTS INMA I JO ESTEM SEMPRE ACÍ PER DONAR-VOS RECOLÇAMENT. JA TENIU LES PROPOSTES D’ACTIVITATS UNA VEGADA MÉS.
UN FORT BES.
INMA I ÀNGELS
UNITAT: L’HORT
CONTES
ACTIVITATS
Hàbit i autonomia
RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ENDREÇAR LA SEUA HABITACIÓ, PARAR TAULA). HUI ORDENAREM ELS NOSTRES TREBALLS . BUSCAREM UNA CARPETA I SELECCIONAREM ELS DIBUIXOS QUE VOLEM GUARDAR, SI SON MOLTS ELS JUNTAREM AMB UNES GRAPES UNA ANELLA, LLAÇ, ENQUADERNADOR. TRIAR EL QUE US AGRADE MÉS PER A POSAR-HO DE TAPA.
CALENDARI .QUIN DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
PASSAR LLISTA (RECORDAR ELS NOMS DEL COMPANYS)
RECORDAR LES CANÇONS DE LA CLASSE.... BON DIA, SOL SOLET... MASERETA
CONVERSA: PARLAR DE LES PLANTES . MIRAREM LES FLORS: COLORS, FORMES, PARTS, ETC..
MATEMÀTIQUES
COMPTAR MANUALMENT FINS A 80 ó MÉS .
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE FER.
ORDENAR UNA HISTÒRIA DE QUATRE ESCENES
JUGAR AL DOMINÓ
DESCOBERTA DE L’ENTORN
CONTINUAR OBSERVANT LES JA PLANTADES (COM ESTAN, LI FALTA AIGUA, ETC..).
MIRAR FORMES DE LES FLORS. BUSCAR AL CARRER I COMPARAR COM LES DEL DIBUIX
LLENGUATGE
VOCABULARI NOMS DE FLORS (ROSA, CLAVELL, GENARI, ROSELLA, MARGARIDA...)
COMPONDRE PARAULES AMB MAJÚSCULES, NOMS DE FLORS I REPASSAR ELS NOMS DELS COMPANYS/ES
REPASSAR VOCALS I LLETRES “P, p” , “L,l”, “M m” ( FITXES, CANÇONS I JOCS DE EDELVIVES)
LLEGIR SIL·LABES I PARAULES AMB MINÚSCULA COM : pa ,la, ma, pe, le, me, pi, li, mi, po, lo, mo, pu, lu, mu, , pala, lila, lupa, polo, papa, poal, pila, pal palau, pèl, Lola, pipa, mapa, mamà, Pepe, poma, meló, etc...
VALENCIÀ :
ESCOLTAR VOCABULARI FRUITES I VERDURES
REPASSAR LES PARTS DEL COS
PSICOMOTRICITAT PRIMA
MÚSICA :
BALL:
FORT-FLUIX:
AMB UNA CULLERA, LLAPIS, PAL, ETC… GOLPEJAR EN LA TAULA SEGUINT EL RITME DE LA CANÇÓ
PLÀSTICA:
JUGAR A LA COMBA :
BOTAR A SOLES
MARIO CASTELLANO CANDELA
SETMANA DEL 18 AL 22 DE MAIG de 2.020
ESTIMADES FAMÍLIES:
HOLA JA SOM AÇÍ UNA SETMANA MÉS. COM SEMPRE US DESITGEM QUE TOT VAJA MOLT BÉ.
LES ACTIVITATS NO SÓN OBLIGATÒRIES SINO PROPOSTES DEL QUE PODEU FER AMB ELS VOSTRES FILLS/ES SI VOLEU.
UNA FORTA ABRAÇADA
INMA I ÀNGELS
UNITAT: L’HORT
ACTIVITATS
Hàbit i autonomia
RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ENDREÇAR LA SEUA HABITACIÓ, PARAR TAULA).
CALENDARI .QUIN DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
PASSAR LLISTA (RECORDAR ELS NOMS DEL COMPANYS)
RECORDAR LES CANÇONS DE LA CLASSE.... QUIN DIA FA, SOL SOLET... MASERETA
.
https://www.youtube.com/watch?v=sYK08BOuOvo JORDI TONETI . BON DIA
CONVERÇA: PARLAR DE LES PLANTES . MIRAREM LES FULLES I LES SEUES FORMES.
MATEMÀTIQUES
COMPTAR MANUALMENT FINS A 70 ó MÉS .
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
32
|
33
|
34
|
35
|
36
|
37
|
38
|
39
|
40
|
41
|
42
|
43
|
44
|
45
|
46
|
47
|
48
|
49
|
50
|
51
|
52
|
53
|
54
|
55
|
56
|
57
|
58
|
59
|
60
|
61
|
62
|
63
|
64
|
65
|
66
|
67
|
68
|
69
|
70
|
71
|
72
|
73
|
74
|
75
|
76
|
77
|
78
|
79
|
80
|
81
|
82
|
83
|
84
|
85
|
86
|
87
|
88
|
89
|
90
|
91
|
92
|
93
|
94
|
95
|
96
|
97
|
98
|
99
|
BUSCAR NÚMEROS QUE TINGUEN DESENA I VEURE DE QUINA FAMILIA ÉS 12 ES DE LA FAMILIA DEL 10, 43 ES DE LA FAMÍLIA DEL 40...
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE FER.
REPASSAR LES FORMES AMB VOLUM : CUB, ESFERA, CAIXA DE SABATES,ETC..
FER SÈRIES COM EL MODEL.
JUGAR DOMINÓ
DESCOBERTA DE L’ENTORN
CONTINUAR OBSERVANT LES JA PLANTADES.
MIRAR FORMES DE LES FULLES. BUSCAR AL CARRER I COMPARAR COM LES DEL DIBUIX
CUIDAR LES NOSTRES PLANTES ( REGAR-LES, MIRAR SI TENEN INSECTES..)
CANÇÓ
LLENGUATGE
VOCABULARI INSECTES DE PLANTES ( ABELLA, CUC, PAPALLONA, MARIETA...)
COMPONDRE PARAULES AMB MAJÚSCULES, ELS INSECTES I NOMS DELS COMPANYS/ES
REPASSAR VOCALS I LLETRES “P, p” ,“L,l” I "M,m" ( FITXES, CANÇONS I JOCS DE EDELVIVES)
LLEGIR PARAULES AMB MINÚSCULA COM : pala, lila, lupa, polo, papa, poal, pila, pal palau, pèl, Lola, pipa, ma,me,mi, mo, mu, mopa,mamà, mapa, poma,meló, puma,pamela, palma....
VALENCIÀ :
ESCOLTAR CANÇONS INFANTILS SOBRE VERDURES
https://www.youtube.com/watch?v=47E8Elh_4pE LES VERDURES
PSICOMOTRICITAT PRIMA
MÚSICA I RELAX
DIBUIXAR LÍNIES LLAGUES O CURTES SEGONS SIGA EL SO ESCOLTAT
PLÀSTICA:
BLANC I NEGRE.
RETALLAR QUADRATS D’IGUAL TAMANY EN BLANC I NEGRE I FER COMPOSICIONS
JOC : ANTON PIRULERO
MENTRE CANTEM LA CANÇÓ TOTS FEM EL MATEIX MOVIMENT. EL QUE MANA CANVIA DE MOVIMENT QUAN VULLGA I ELS ALTRES HAN D'ESTAR ATENTS, EL QUE S’EQUIVOQUE PAGA UNA PENYORA
SETMANA DE L’11 AL 15 DE MAIG de 2.020
ESTIMADES FAMÍLIES:
ALTRA SETMANA DE MAIG. ANEM AVANÇANT AL BON TEMPS I POC A POC TENIM MÉS LLUM PER A CONTINUAR I TINDRE ÈXIT . DESITGEM TOT VAJA CADA VEGADA MILLOR.
COM SEMPRE AQUESTES ACTIVITATS NO SÓN OBLIGATÒRIES SINO UNA PINZELLADA DEL QUE PODEU FER AMB ELS VOSTRES FILLS/ES.
UN BES
INMA I ÀNGELS
UNITAT: L’HORT
CONTE (TRIEU UN IDIOMA ....)
https://www.youtube.com/watch?v=75NQK-Sm1YY THE VERY HUNGRY CATERPILLAR
ACTIVITATS
Hàbit i autonomia
RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ENDREÇAR LA SEUA HABITACIÓ, PARAR TAULA....).
CALENDARI .QUIN DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
PASSAR LLISTA (RECORDAR ELS NOMS DEL COMPANYS)
RECORDAR LES CANÇONS DE LA CLASSE.... QUIN DIA FA, SOL SOLET....
CONVERÇA: PARLAR DE LES PLANTES QUE HEM VIST AL CARRER, A CASA, ALS LLIBRE, ALS VIDEOS....
MATEMÀTIQUES
COMPTAR MANUALMENT FINS A 60 ó MÉS . BUSCAR NÚMEROS QUE TINGUEN DESENA I VEURE DE QUINA FAMILIA ÉS 12 ES DE LA FAMILIA DEL 10, 43 ES DE LA FAMÍLIA DEL 40.....
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE FER.
DIFERÈNCIA DEL RECTANGLE I D’UNA CAIXA DE SABATES (OCTOEDRE). FER SET RECTANGLES I MUNTAR AMB 6 UNA CAIXA I L’ ALTRE RECTÀNGLE PER A COMPARAR.
FER SÈRIES DE TRES ELEMENTS , ANAR COMPLICANT-LO.
JUGAR AL CINQUET . ( PRIMER DE L’1 AL 5, I ANAR COMPLICAR-HO..)
DESCOBERTA DE L’ENTORN
CONTINUAR OBSERVANT LES JA PLANTADES (llima, llentilles, etc..)
LES FRUITES I VERDURES
SON VERDURES DE L’HORT,
DE TOTS ELS COLORS I FORMES
ALIMENTEN A LA GENT
PERQUE ESTIGUEN FORTS COM ROURES.
CRÈIXEN AL CAMP DEL PAGÉS,
QUE ENS REGA I ENS TRACTA AMB COMPTE
ENS TROBARÀS AL MERCAT
I A LA BOTIGA DEL POBLE
Marc Sendra
CUIDAR LES NOSTRES PLANTES ( REGAR-LES, MIRAR SI TENEN INSECTES..)
CANÇÓ
LLENGUATGE
VOCABULARI INSECTES DE PLANTES ( ABELLA, CUC, PAPALLONA, MARIETA...)
COMPONDRE PARAULES AMB MAJÚSCULES, ELS INSECTES I NOMS DELS COMPANYS/ES
REPASSAR VOCALS I LLETRES “P, p” I “L,l” ( FITXES, CANÇONS I JOCS DE EDELVIVES)
LLEGIR PARAULES AMB MINÚSCULA COM : pala, lila, lupa, polo, papa, poal, pila, pal palau, pèl, Lola, pipa,
VALENCIÀ
ESCOLTAR CANÇONS INFANTILS SOBRE INSECTES
https://www.youtube.com/watch?v=Q7ghJYU8ZOQ UNA MOSCA VOLAVA PER LA LLUM
PSICOMOTRICITAT PRIMA
COSIR POMA I CUC
MÚSICA I RELAX
FORT-FLUIX: PERCUSSIÓ DONAR AMB UNA CULLERA FORT O FLUIX DAMUNT D’UNA CAIXA , LLIUREMENT, DESPRÉS NOMES FORT, DESPRÉS NOMES FLUIX , DESPRÉS BARREJANT-LO, PER ÚLTIM EN UN FOLI BLANC QUAN HI HA UN CERCLE GRAN FORT I SI ES XICOTET FLUIXET
PLÀSTICA: BLANC I NEGRE
JOC : FRED CALENT
AMAGAR UN OBJECTE I DONAR PISTES DE "FRED" QUAN ESTIGA LLUNY I "CALENT" QUAN ESTIGA PROP
ANIVERSARIS
FELICITEM ALS NOSTRES COMPANYS/ES QUE HAN COMPLIT 6 ANYS
ARIADNA ALEX Z.
ALEX B. LEYRE
MAR B. ALEJANDRO C.
ALVARO C.
INFANTIL 5 ANYS INMA I ÀNGELS
SETMANA DEL 4 AL 8 DE MAIG de 2.020
ESTIMADES FAMÍLIES:
EL TEMPS VA AVANÇANT I JA ESTEM AL MES DE MAIG. QUE TAL L’EXPERIÈNCIA DE PASSEJAR?. ESPEREM QUE LA GAUDIU SENSE PERILLS I ANEM EVOLUCIONANT PER A VEURE'NS PROMPTE AL COL·LE..
ACÍ TENIU LES ACTIVITATS D’AQUESTA SETMANA, NO OBLIDEU LES RECOMANACIONS : SÓN ORIENTATIVES I D’AJUDA I EL MÉS IMPORTANT DE TOT, NO HAN D'INTERFERIR EN L’HARMONIA I PAU DE LA FAMÍLIA.
UN BES
INMA I ÀNGELS
UNITAT: L’HORT
CONTE
ACTIVITATS
Hàbit i autonomia:
RUTINES DIÀRIES:
PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ASEAR LA SEUA HABITACIÓ, HUI TOCA ORDENAR .....UN CALAIX, ARMARI, PRETATGERIES, CAIXA DE JOGUETS, ETC.)
CALENDARI .QUIN DIA ÉS HUI: DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?
CONVERÇA: QUE FAREM EN LA NOSTRA EIXIDA, QUE HEM FET...
MATEMÁTIQUES
COMPTAR MANUALMENT FINS A 50 ó MÉS . BUSCAR NÚMEROS PER TOTA LA CASA I NÚMEROS DEL CARRER.
PRACTICAR SEMPRE QUE SIGA POSSIBLE L’ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1 FINS QUE ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE FER.
CILINDRE FER UN XURRO GROS DE PLASTILINA O MASSA DE SAL I APLASTAR LES PUNTES (COMPROBAR QUE UN CILINDRE ES DOS CERCLES I UN RECTÀNGLE)
https://www.youtube.com/watch?v=R_DpDb4swPM MASA DE SAL
FER UNA MÀQUINA DE SUMAR. (UTILITZAR TAPS, BOTONS I JOGUETS QUE ENTREN EN ELS TUBS..)
DESCOBERTA DE L’ENTORN
PLANTAR LLAVORS MADUIXES
CONTINUAR OBSERVANT LES JA PLANTADES (llima, llentilles, etc..)
LLENGUATGE
REPASSAR VOCALS I LLETRES “P, p” I “L,l” ( FITXES, CANÇONS I JOCS DE EDELVIVES)
COMPONDRE PARAULES AMB MAJÚSCULES, ESCRIURE-LES, ETC.. PARTS PLANTA
VALENCIÀ :
ESCOLTAR CANÇONS INFANTILS SOBRE PLANTES I PRIMAVERA
PSICOMOTRICITAT PRIMA
CORDAR: BOTONS DE TOTES LES GRANDÀRIES, GAFETS, CLEPS, CREMALLERES, ETC
MUSICA I RELAX
FER UN RACÓ PERSONAL : UNA CABANYA AMB UNA MANTA, COIXINS ESTORA, LLANTERNA, ETC
PLÀSTICA: PROJECTE BLANC I NEGRE.
OBSERVAR IMATGES DE COSES BLANQUES I NEGRES
DIBUIXAR COSES :EN BLANC (PISSARRA NEGRA O DE COLOR FOSC), I EN NEGRE (PISSARRA BLANCA O FOLIS CLARS)
FER SILUETES BLANQUES I LES MATEIXES SILUETES EN NEGRE
FER ESCALA DE BLANC A NEGRE UTILIZANT CERES, PINTURES , PLASTILINA , ETC..
JOC DE LES SABATES DE CASA
FER UNA EXPOSICIÓ DE SABATES DE TOTA LA FAMILIA
DESFILAR AMB LES SABATES
BUSCAR EL NÚMERO DE CADA PARELL
DIBUIXAR LES SILUETES I POSAR-LI EL NÚMERO QUE TÉ
ORDENAR DE MAJOR A MENOR TAMANY
NETEJAR-LOS , SI ES POSSIBLE
GUARDAR CADA PARELL AL LLOC
ESTIMADES FAMÍLIES UNA SETMANA MÉS ESTEM AÇÍ, DESITJANT-VOS SALUT I ENERGIA PER CONTINUAR.
JA SABEU QUE ESTEM EN LA UNITAT DE L'HORT. RECORDEU QUE AQUESTES ACTIVITATS SÓN VOLUNTARIES I ORIENTATIVES. I TENIU LA LLIBERTAT I CREATIVITAT PER A FER AQUESTES , ALTRES O CAP . UNA ABRAÇADA.
INMA I ÀNGELS
ACTIVITATS
CONTE : El coleccionista de semillas
CONTE : El coleccionista de semillas
HÀBIT I AUTONOMIA:
RUTINES DIÀRIES:
· PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ENDREÇAR LA SEUA HABITACIÓ, ETC.
· CALENDARI : QUIN DIA ÉS HUI... ( DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES, ANY , TEMPS QUE FA.?)
· CONVERÇA: L’HORT: QUE HEM VIST EN EL CONTE DEL VIDEO. PERSONATGES, QUE FEEN. QUE ÉS EL QUE MÉS T'AGRADAT, ETC..
RESSALTAR ELS QUE TREBALLEN A L'HORT, CAMP, JARDÍ, ...
RESSALTAR ELS QUE TREBALLEN A L'HORT, CAMP, JARDÍ, ...
MATEMÁTIQUES:
· COMPTAR MANUALMENT FINS A 40 ó MÉS ( NÚMEROS CALENDARI, LLENTILLES, CIGRONS,FLORS, ETC..)
· DIBUIXAR EN FARINA, SUCRE, ARRÒS, BLOCS LÒGICS ( CERCLE, QUADRAT, TRIANGLE, RECTÀNGLE, ROMBE, ÒVAL, ESTRELA,..
· FER GRUPS IGUALS DE QUANTITAT ( POSAR EN POTS BOTONS , CANIQUES, ETC...).
· ESCRIPTURA DELS NÚMEROS AMB PINTURA DE DIT O SIMPLEMENT AIGUA EN UNA PARET DE RAJOLES. DE L’1 FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE FER.
DESCOBERTA DE L’ENTORN
PLANTAR LLAVORS DE LLIMA
CONTINUAR OBSERVANT COM CREIX UNA LLENTILLA
CONTINUAR OBSERVANT COM CREIX UNA LLENTILLA
LLENGUATGE
EL DIA 1 DE MAIG ES EL DIA DEL TREBALL:PARLAREM DELS OFICIS DE
EL DIA 1 DE MAIG ES EL DIA DEL TREBALL:PARLAREM DELS OFICIS DE
L'HORT, CAMP, JARDÍ, I SOBRE TOT DELS TREBALLS DEL PARE I LA MARE.
FER UN DIBUIX DEL PARE, MARE I XIQUET/A TREBALLANT.
REPASSAR LES LLETRES DONADES AMB MINÚSCULA VOCALS, "P" I "L" (EDELVIVES)
ESCRIURE NOMS D'OFICIS.
VEURE VIDEOS DE CANÇONS DE: VOCALS, ABECEDARI, LLETRES......
LES VOCALS , DAMARIS GELABERT
FER UN DIBUIX DEL PARE, MARE I XIQUET/A TREBALLANT.
REPASSAR LES LLETRES DONADES AMB MINÚSCULA VOCALS, "P" I "L" (EDELVIVES)
ESCRIURE NOMS D'OFICIS.
VEURE VIDEOS DE CANÇONS DE: VOCALS, ABECEDARI, LLETRES......
LES VOCALS , DAMARIS GELABERT
VALENCIÀ
ESCOLTAR CANÇONS DE PLANTES :
EL JARDI. EL PETIT POT
EL JARDI. EL PETIT POT
PSICOMOTRICITAT PRIMA
BOLA PAPER I PALLETA.
BUFAR LLIUREMENT A LA BOLA DE PAPER
BUFAR A LA BOLA DE PAPER AMB UNA PALLETA
BUFAR A LA BOLA DE PAPER AMB LA PALLETA DIRIGINT-LA PER UN CIRCUIT: DINS D'UN CAMÍ AMPLE, PER DAMUNT D'UNA RATLLA
ESTIRAMENTS :
JOC:
SI ACIERTAS GANAS
SI TE EQUIVOCAS PIERDES
DIME UNA COSA
DE COLOR VERDE ( DE FORMA REDONDA) ( QUE SIRVA PARA EL COLE)....
BUFAR LLIUREMENT A LA BOLA DE PAPER
BUFAR A LA BOLA DE PAPER AMB UNA PALLETA
BUFAR A LA BOLA DE PAPER AMB LA PALLETA DIRIGINT-LA PER UN CIRCUIT: DINS D'UN CAMÍ AMPLE, PER DAMUNT D'UNA RATLLA
ESTIRAMENTS :
JOC:
SI ACIERTAS GANAS
SI TE EQUIVOCAS PIERDES
DIME UNA COSA
DE COLOR VERDE ( DE FORMA REDONDA) ( QUE SIRVA PARA EL COLE)....
SETMANA DEL 21 AL 24 D’ABRIL
ESTIMADES FAMÍLIES:
Esperem de tot cor que tot vaja molt
bé!.
Hui dimarts 21 d’Abril comencem l’últim trimestre d’aquest curs. Ja sabeu
que tot és nou per a tots/es.
Nosaltres hem pensat seguir amb la nostra programació, per a donar un raig
de normalitat aquest caos. No pretenem que vosaltres desempenyeu la nostra
tasca, per això sempre us diguem “EL MÉS IMPORTANT DE TOT ES ESTAR AGUST A CASA
AMB LA NOSTRA FAMILIA”. Partint d’aquesta idea principal, totes les activitats
proposades son orientatives i suggeriments. “ NO SÓN OBLIGATORIES”. Teniu total
llibertat per a fer-les o no.
Recordar-vos que els dos últims
llibres son al col·legi i fins que no pugem anar es quedaran allí. Us serviran
de repàs per aquest estiu sinó tornem més prompte.
UNITAT: L’HORT
MOTIVACIÓ: VEURE CONTE RELACIONATS
AMB LES PLANTES.
Exemples:
EN JAUME I LA FAVERA MÀGICA
ACTIVITATS
HÀBIT I AUTONOMIA:
RUTINES DIÀRIES:
· PERSONALS ( LLAVAR-SE, DESDEJUNAR, VESTIR-SE, ASEAR LA SEUA HABITACIÓ, ETC.
· CALENDARI ( QUIN DIA ÉS HUI... ( DIA SETMANA, EL NÚMERO, MES,
ANY , TEMPS QUE FA.?
· CONVERÇA: QUE SABEM DE L’HORT: QUÈ ÉS, QUI TREBALLA, COM CREIXEN, COM S’HA
DE CUIDAR, QUÈ ENS DONA
MATEMÁTIQUES:
· COMPTAR
MANUALMENT FINS A 30 ó MÉS ( FRUITES, VERDURES, LLENTILLES, CIGRONS, ETC..)
· DIBUIXAR
UNA SEQÜÈNCIA TEMPORAL D’UNA PLANTA ( LLAVOR, QUAN COMENÇA A CREIXER LA PLANTA I LA PLANTA JA
COMPLETA).
· FER
GRUPS IGUALS DE QUANTITAT ( TRES POMES, TRES PLÀTANS, TRES MADUIXES, O MÉS
QUANTITAT).
· ESCRIPTURA DELS NÚMEROS. DE L’1
FINS ELS QUALS ELLS SIGUEN CAPAÇOS DE FER.
PLANTAR
LLAVORS
MIREU COM CREIX UNA LLENTILLA
LLENGUATGE
EL
DIA 23 ES EL DIA DEL LLIBRE , CONTAR EL CONTE DE SANT JORDI.
FER UN DIBUIX DEL CONTE
MANUALITAT - FEM UN MARCAPÀGINES
· REPASSAR
VOCALS I LLETRES “P, p” I “L, l” (
FITXES, CANÇONS I JOCS DE EDELVIVES)
· COMPONDRE PARAULES AMB MAJÚSCULES, ESCRIURE-LES, ETC.
PARTS PLANTA
VALENCIÀ :
ESCOLTAR CANÇONS INFANTILS SOBRE
PLANTES
HEM FET UN HORT
Lletra:
Jo vull treballar la terra
plantar totes les llavors
veure com creixen les plantes
i després collir-ho tot.
Ensumar l'olor de terra
ben mullada al dematí,
el perfum de tomaquera
farigola i romaní.
Hem fet un hort, hem fet un hort
cavant, sembrant, regant la terra
entre tots.
Hem fet un hort, hem fet un hort
cavant, sembrant, regant la terra
hem fet un hort. (x2)
Hem plantat enciams, tomàquets,
cebes, naps i uns quants pebrots,
cada dia tenim feina
observem i ho cuidem tot.
Ja sabem fer anar l'aixada,
pala, càvec i rasclet,
per menjar sa i saludable
no hi ha res com un hortet.
Hem fet un hort, hem fet un hort
cavant, sembrant, regant la terra
entre tots.
Hem fet un hort, hem fet un hort
cavant, sembrant, regant la terra
hem fet un hort. (x2)
veure com creixen les plantes
i després collir-ho tot.
Ensumar l'olor de terra
ben mullada al dematí,
el perfum de tomaquera
farigola i romaní.
Hem fet un hort, hem fet un hort
cavant, sembrant, regant la terra
entre tots.
Hem fet un hort, hem fet un hort
cavant, sembrant, regant la terra
hem fet un hort. (x2)
Hem plantat enciams, tomàquets,
cebes, naps i uns quants pebrots,
cada dia tenim feina
observem i ho cuidem tot.
Ja sabem fer anar l'aixada,
pala, càvec i rasclet,
per menjar sa i saludable
no hi ha res com un hortet.
Hem fet un hort, hem fet un hort
cavant, sembrant, regant la terra
entre tots.
Hem fet un hort, hem fet un hort
cavant, sembrant, regant la terra
hem fet un hort. (x2)
VACACIONES DE PASCUA
SEECIÓN DE VACACIONES DE PASCUA
SEMANA DEL 06 AL 13 DE ABRIL
ESTA SEMANA PARA TODOS LOS NIVELES DE EDUCACIÓN INFANTIL HEMOS PREPARADO LAS MISMAS ACTIVIDADES.
COMO QUE YA HABÍAMOS PREPARADO HACE TIEMPO LA SEMANA CULTURAL, HEMOS DECIDIDO REALIZARLA DENTRO DE LAS POSIBILIDADES.
COMO QUE YA HABÍAMOS PREPARADO HACE TIEMPO LA SEMANA CULTURAL, HEMOS DECIDIDO REALIZARLA DENTRO DE LAS POSIBILIDADES.
SEMANA DEL 30 DE MARZO AL 5 DE ABRIL
SON TIEMPOS
PARA DISFRUTAR DE LA FAMILIA Y VOSOTR@S
MEJOR QUE NADIE SABÉIS COMO HACERLO. UN ABRAZO.
INMA Y ÀNGELS
UNIDAD: LA
PRIMAVERA
ACTIVIDADES
Hábitos y autonomía:
Hábitos y autonomía:
RUTINAS DIARIAS:
- PERSONALES: LAVAR SE, DESAYUNAR, VESTIR SE, ETC.
- CALENDARIO : QUÉ DÍA ES ( DÍA SEMANA, EL NÚMERO, MES, AÑO ),RECORDAR LAS CANCIONES DE CLASE – VER EN INTERNET-
- TIEMPO QUE HACE.? (DIBUJAR EN UN CALENDARIO EL SOL, NUBES, ETC.)
- CONVERSAR: QUE HAREMOS HOY? (HABLAR UN MÍNIMO DE 5’, CONTARLES VOSOTR@S LO QUE VAIS A HACER, A MODO DE EJEMPLO)
- AYUDO EN CASA: RECOJO MIS COSAS, PONGO Y QUITO LA MESA, COCINO ALGO CON LA MAMI Y PAPI, ETC
MATEMÁTICAS:
- CONTAR MANUALMENTE HASTA EL 30 ó MÁS ( SIGUIENDO EL CALENDARIO,O CON BOTONES, COLORES, TAPONES, LENTEJAS, ETC..)
- ESCRIBIR LOS NÚMEROS, HACIENDO LISTAS...
- HACER COMPOSICIONES CON FORMES GEOMÉTRICAS (CÍRCULOS, CUADRADOS….).
CONOCIMIENTO DEL MEDIO
- DISCRIMINAR AUDITIVAMENTE SONIDOS NATURALEZA
LENGUAJE:
- REPASAR VOCALES Y LETRA P ( HACER FICHAS PARECIDAS A LAS YA HECHAS)
- LEER Y ESCRIBIR PALABRAS EN MINÚSCULAS : au, ou, ei,iaia, iaio, pa, pi, pou, papa, peu, pipa, aupa, api, pio,Pep, Pau, Pepa, etc
- PIZARRAS MAGNÉTICAS, BLANCA O DE TIZA :COMPONER PALABRAS CON MAYÚSCULAS, ESCRIBIRLAS, ETC.
VALENCIÀ:
- ESCOLTAR CONTE SOBRE LA PRIMAVERA
- VOCABULARI DE LA PRIMAVERA: INSECTES: ABELLA, PAPALLONA,MARIETA, FORMIGA, CUCS
- TEMPS: BOIRA, LLAMPS, NÚVOLS, PLUJA, RAIG , TRO, ETC..
- JUEGOS LIBRES CON LA FAMILIA
OTRAS ACTIVIDADES:
MANUALIDADES:
UTILIZAR TIJERAS
DIBUJAR FLORES EN UN PERIÓDICO O PAPEL ALUMINIO Y PINTAR CON CERAS O
ROTULADORES
PSICOMOTRICIDAD:
YOGA PARA NIÑOS
PIN PON EN CASA. PALAS CON
PLATOS DE PLÁSTICO O CARTONES Y UN GLOBO
SEMANA DEL 23 AL 27 DE MARZO
ESTIMADAS FAMILIAS:
Esperamos que todas las
familias os encontréis bien de salud.
Como sabéis a partir de hoy
lunes 23 no habrá cole.
Así que durante este tiempo
os enviaremos semanalmente, normalmente los lunes, los contenidos y actividades
para que vuestros hijos las realicen desde casa.
Estas actividades son para
dar un intento de normalidad a esta situación, en cuanto a ellas tenéis que
estar relajad@s, pues infantil no es una
escolarización obligatoria, y no queremos que sean un agobio para la familia,
es momento de estar tranquilos y no saturarse, ahora más que nunca tenemos
tiempo, sin prisas.
Entendemos que muchos de vosotr@s trabajáis desde casa y con ell@s será más difícil llevarlas a cabo. No son obligatorias, son un ejemplo, tenéis total libertad para hacerlas o no.
UNIDAD: BIENVENIDA LA PRIMAVERA
ACTIVIDADES
Hábitos y
autonomía:
RUTINAS DIARIAS:
• PERSONALES (LAVARSE, DESAYUNAR, VESTIRSE, ETC)
• ¿QUÉ TIEMPO QUE HACE?: ¿?
• ¿QUÉ PODEMOS HACER HOY?: ¿? (hablar un mínimo de 5 min)
MATEMÁTICAS:
•
CONTAR MANUALMENTE HASTA
EL 10 ó MÁS ( BOTONES, COLORES, TAPONES, LENTEJAS)
•
DIBUJAR O BUSCAR FORMES GEOMÉTRICAS (CÍRCULOS)
•
ASOCIAR EL NÚMERO A LA CANTIDAD
•
PREESCRITURA DE LOS NÚMEROS.
•
JUGAR OCA, DOMINÓ.
CONOCIMIENTO DEL MEDIO:
•
DISCRIMINAR AUDITIVAMENTE SONIDOS: DE ANIMALES “A LA GRANJS D’EN JEPET”
LENGUAJE:
•
REPASAR VOCALES Y LETRA P
( HACER FICHAS PARECIDAS A LAS YA HECHAS)
•
LEER PALABRAS : au, ou, ei, pa, pi,pou, papa, peu, pipa, aupa,
api, pio, et…
•
COMPONER PALABRAS CON MAYÚSCULAS, ESCRIBIRLAS, ETC..
VALENCIÀ:
•
ESCOLTAR CANÇONS INFANTILS SOBRE LA PRIMAVERA
• VOCABULARI DE LA PRIMAVERA - FLORS: TULIPA, MARGARIDA, CLAVELL,ROS
TEMPS:
• SOL, NÚVOLS, PLUJA,
RAIG , TRO, ETC..
JUEGOS LIBRES CON LA FAMILIA
OTRAS ACTIVIDADES
MANUALIDADES :
HACER FLORES DE PAPEL
HACER FLORES DE PLASTELINA